صعود 20 پلهای بانک پاسارگاد
بانک پاسارگاد بهعنوان تنها بانک ایرانی حاضر در رتبهبندی 500برند بانکی برتر جهان در سال 2024 میلادی، با صعود 20 پلهای نسبت به سال گذشته، موفق به کسب رتبه 218 از میان 500 برند برتر بانکی جهان (TOP 500 Banking Brands) شد.
به گزارش روابطعمومی بانک پاسارگاد، این بانک در طی 9 سال گذشته همواره در فهرستی که هر ساله توسط مؤسسه بینالمللی “برندفاینانس” تهیه و توسط نشریه “بنکر” از زیرمجموعههای “Financial Times” اعلام میشود، بهعنوان با ارزشترین برند بانکی ایرانی معرفی شده است.
بانک پاسارگاد در ارزیابی سال2024 با وجود شرایط دشوار تحریمهای مالی و بانکی تحمیلشده و کاهش ارزش پول ملی، با صعود 20 پلهای در رتبهبندی و رشد 17.7درصدی در ارزش برند، با ارزش برند 893 میلیون دلار موفق به کسب جایگاه 218 در میان 500 برند معتبر بانکی جهان شد و در رتبهای بالاتر نسبت به بسیاری از بانکهای معتبر منطقهای و جهانی قرار گرفت.
لازم به ذکر است بانک پاسارگاد از سال 2015 (به غیر از سال 2016 که در این رتبهبندی شرکت نکرد) در رتبهبندی 500 برند بانکی برتر جهان حضور داشته و همواره بهعنوان با ارزشترین برند بانکی ایرانی معرفی گردیده است و در سال 2018 ارزش برند بانک پاسارگاد بالغ بر 1170 میلیون دلار ارزیابی گردیده بود.
گفتنی است بانک پاسارگاد پیش از این نیز در مجموعه موفقیتهای بینالمللی خود، در رتبهبندی 1000 بانک برتر جهان (سال 2023)، موفق به کسب جایگاه بیسابقه 205، رتبه اول خاورمیانه و دوم جهان در معیار بازده سرمایه (ROC) ، رتبه اول خاورمیانه و 15 جهان در معیار بازده دارایی (ROA)و رتبه 17 خاورمیانه بر اساس معیار سرمایه لایه یک را شده بود.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.